איך תעשו קידום אורגני בגוגל לבד (;

מדריך קצר וענייני – איך לקדם את האתר לבד בגוגל

אומנם קידום אתרים בגוגל זהו תחום שמשתנה בקצב מהיר, מה שעבד אתמול לא עובד היום, וגם אתם תוהים לעצמכם איך להיות ראשון בגוגל לבדכם ללא עזרה של חברה חיצונית, אז אם הגעתם לכאן אני יכול לחשוב על כמה סיבות עיקריות שהובילו אתכם לחפש בגוגל מדריך לאיך מקדמים אתר בצורה עצמאית:

  1. תקציב – לשלם כמה אלפי ש"ח כל חודש עבור עסק קטן זהו צעד לא פשוט, במקרים מסוימים גם אין.
  2. אמון – עברם כבר כמה חברות קידום אתרים ודי התייאשתם מהבטחות, החלטתם לקחת את העניין קרוב.
  3. זמן – יש לכם את היכולת להשקיע שעות עבור העבודה.
  4. ידע – לא הרבה מצליחים להגיע להישגים בקידום אורגני, הביטחון שאתה עושה משהו נכון מתחיל מהאתר.

קצת לפני שאפתח ואסביר, איך בדיוק ניתן לקדם אתר ולראות תוצאות כבר בחודשים הראשונים, צריך לשאול את השאלה המתבקשת.

האם עדיף לבעל עסק או חברה לקדם את האתר לבד או עדיף לו לשלם עבור שירותי קידום אתרים?

יש יתרון וחסרון לכל אחד מהצדדים, אמנה את החשובים עבורכם כאן.

קידום אתרים עצמאי – יתרון

  • יכולת כתיבה – אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה בתהליך קידום אתרים הוא נושא התוכן, יש משפט שנמאס לי לראות אבל אכתוב אותו גם אני 🙂 התוכן הוא המלך.. כבעלי עסקים אתם מכירים את העסק שלכם יותר טוב מכל אחד אחר, לכן אין אדם יותר מושלם למשימה ממכם.
  • השקעה של זמן – קידום אתרים (בהמשך אסביר) הוא למעשה תהליך שאין לו סוף, תמיד ניתן לייצר עוד תוכן, לבצע עוד אופטימיזציה, להשיג עוד קישורים (links) לאתר שלכם, נכון בהקשר של הקישורים אולי הכמות צריכה להיות בגבול הטבעי, עדיין ניתן להתאמץ יותר להשיג החלפות קישורים שוות, כאשר אתם מקדמים את עצמכם אין לכם הגבלה של זמן.

קידום אתרים עצמאי – חיסרון

  • ניסיון מקצועי – לאחרונה נתקלתי בכמה בעלי אתרים שהבינו שצריך קישורים, וקנו בלא מעט כסף, הבינו מעט באופטימיזציה ועשו, ונשארו ללא תוצאות, אין תחליף לניסיון והידע המקצועי, לפעמים מדובר בהמון פעולות קטנות שעושות את ההבדל בין מקצוען לבין סביר.
  • זמן – בשונה ממקדם אתרים שכבר "שוחה בעבודה" וכבר יש לו שת"פ עבור  החלפת קישורים, העבודה אצל מי שלא בעניינים תיקח הרבה יותר זמן.
  • UI-UX- מחסור ביכולת לנתח את הפעילות ולבצע פעולות פיתוח ועיצוב לשיפור יחס ההמרה באתר, דמיינו לעצמכם חנות שממוקמת בפריים לוקשיין, אתם בעצמכם מוכרים בחנות, והמוצרים הם עבודת יד, במידה ויש כניסות לחנות ואין רכישות החנות לא תשרוד! אותו דבר בתהליך קידום אתרים, במידה ויש לכם כניסות ואין המרות ושיעור נטישה, סיכוי גבוהה שהאתר שלכם ייפגע בדירוג.

לסיכום:

אז מה עושים? לטעמי אין תחליף למי שלוקח חלק מהצד שלו בתהליך קידום האתר, ומסייע למקדם האתר שלו להגיע לתוצאות מקסימליות, בעולם מקצועי אחר זה כמו רואה חשבון, על מנת להיות מרוצים מרואה החשבון, עליכם להמציא עבורו מסמכים בצורה מסודרת, לעדכן אותו בהוצאות וכמובן לשלוט בהוצאות וההכנסות שלכם, גם כאן עבודה עם מקדם אתרים עשויה לתת לכם פוש רציני ולסייע לכם להגיע להצלחה רבה בתהליך קידום האתר.

רוצה יותר כניסות לאתר?