TRAFFIC

כך תגבירו את הטראפיק לאתר העסק שלכם ב 4 דרכים פשוטות

כך תמשכו יותר מבקרים לאתר העסק שלכם עם מספר פעולות פשוטות וחינמיות:

בתור בעלי עסק שלו אתר אינטרנט עסקי פעיל, תנועת גולשים היא הדבר הכי חשוב עבור הקיום שלו – היא המניע לצמיחה העסקית שלכם, ליצירת לידים, לשיפור האמינות שלו במנועי החיפוש, והיא גם משמשת כאינדיקציה מצוינת כדי לבחון אם השיווק הדיגיטלי שלכם עובד.
ביצוע מספר פעולות פשוטות וחינמיות יוכל לסייע לכם להגביר את תנועת הגולשים ולעמוד בכל היעדים הללו – כך תעשו זאת: 

רישום אתר העסק שלכם ב Google My Business

רישום עסק ב- Google My Business יכולה לסייע לו לקבל עד פי 7 יותר ביקורים באתר, כך שמדובר בדרך מצוינת להגברת הטראפיק – מדובר באחד הכלים החינמיים היותר טובים שגוגל מציע כדי לקדם עסקים, ובאמצעותו תוכלו לפתוח פרופיל עסקי שייצר עבורכם נוכחות עסקית בגוגל, ואף לקדם עסק אשר פועל אונליין כגון חנות אינטרנטית.
פתיחת פרופיל בכלי הנ"ל תוכל גם לסייע לקהל להבין יותר טוב את מהות העסק שלכם, להכיר אותו טוב יותר, לדעת עליו פרטים משמעותיים ואף לפנות אליכם באמצעות שאילתות שניתן להשאיר דרכו.

בניית פרופיל לינקים לאתר העסק שלכם

אחת הפעולות הנוספות והטובות לייצור טראפיק לאתר העסק שלכם היא בנייה שוטפת של פרופיל לינקים לאתר.
בניית לינקים פירושה לקבל לינק לאתר שלכם מאתר אחר, ובמידה והלינק יגיע מאתר מספיק איכותי הוא יוכל לייבא תנועה לאתר שלכם דרך חשיפה שלו לקהל יעד נוסף.
מעבר לכך, בניית פרופיל לינקים איכותי תסייע לגוגל להגדיל את מדד ה trust של האתר, וככל שמדד האמון של האתר יהיה גבוהה יותר בעיני גוגל  – כך גם הוא יוכל לזכות בהמשך לדירוגים גבוהים בתוצאות, ולהגביר אף יותר את תנועת הגולשים אליו.

פרסומים ברשתות החברתיות

רשתות חברתיות הם כלי השיווק החינמיים הפופולאריים ביותר, והשימוש בהן לפרסום וקידום אתר העסק שלכם יוכלו להוות עוד "שחקן חיזוק" בהובלת התנועה אליו.
תוכלו להשתמש בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין כדי לקדם פוסטים או עמודים מסוימים באתר שלכם, להפוך את קהל המדיה החברתית למבקרים באתר שלכם, ואף לייצר שרשראות תנועה של ממש במידה ותפרסמו תוכן שהקהל יוכל לשתף הלאה. יצירת תוכן מסוג זה היא חינמית, פשוטה ופרקטית.

מיקוד מילות מפתח Long-Tail לקידום האתר

מילות מפתח ממוקדות וקצרות יותר בקידום אתר הן ללא ספק מילים עם נפחי חיפוש ותדירויות חיפוש גבוהות יותר, אך מיקוד למילות מפתח ארוכות יותר מסוג Long-Tail הן דווקא אלו שיוכלו לתת לאתר העסק שלכם סיכוי טוב להיות מדורג גבוהה יותר בשאילתת ספציפיות הקשורות למוצרים /שירותים שלכם, וכאמור – דירוג גבוהה יותר פירושו גם תנועת גולשים מוגברת יותר לאתר. 

רוצה יותר כניסות לאתר?