לעשות כסף באינטרנט

מקדם אתרים? 5 שיטות שתוכלו לעשות כסף

קידום אתרים טומן בחומו המון דברים נסתרים, אחד מהם הוא הדרכים בהן מקדם אתרים יכול לעשות כסף, ובחלק מן השיטות, לרוב, אין צורך בלקוחות, והן יתנהלו אוטומטית. עם זאת, אל תחשבו שהדרך קלה ופשוטה, הדרך להרוויח כסף לא פשוטה ודורשת מאמצים כאלו ואחרים.

במאמר נסכם את חמש השיטות בעזרתן מקדם אתרים יוכל לעשות כסף.

שיטה 1: אתרי תשתית – אדסנס (Google AdSense)


שימוש באתרי תשתית בהם השקענו לא מעט, הנמצאים במיקומים מובילים, עם תעבורה יחסית גדולה.
לאחר שאנו מודעים לתעבורה שיצרנו לאותו אתר התשתית, נוסיף אותו לחשבון האדסנס שלנו וכך נתחיל להרוויח כסף. רצוי שהתעבורה תהיה גדולה מ־3000 ומעלה כניסות בחודש. תעבורה ברמה הזו תספק לכם הכנסה משוערת של כ־1000-1500 ₪, באופן שוטף. ייתכן שהסכום יגדל/יקטן. הסכום תלוי בתחום האתר, רמת התוכן והביקוש. לדוגמה: אתרים בתחום הטכנולוגיה ו/או גאדג'טים בעלי ביקוש גדול יותר, לעומת אתרים בתחום האירועים, לכן, גם הרווח גדול בהתאם. כמובן שההשוואה תלויה בדירוג האתר במנועי החיפוש.

שיטה 2: אתרי לידים \ השכרת אתרים


בדומה לאתרי תמיכה, אלו אתרים שמעוצבים ונבנים בצורה יסודית בהרבה, הם דומים מאוד לאתרי לקוח ומושקעים בהם לא מעט מחשבה. לאחר בנייה וקידום של האתר וצבירת דירוגים יפים במילות מפתח שונות, נוכל להציע למכירה את הלידים הנכנסים. אפשרות נוספת היא: כשהאתר מקודם ומקבל לידים טובים, אפשר להציע אותו להשכרה לכל מיני חברות, עסקים ואולי גם מקדמי אתרים ולקוחות ולהרוויח גם כך.

שיטה 3: מכירה השירותים שלכם לחברות קידום


מן הסתם, כל מקדם אתרים מוכרח להיות מוכשר באיזו שהיא זירה, לדוגמה: כתיבת תוכן, קישורים, אופטימיזציה וכו'. ברמת המקצוע, רוב מקדמי האתרים מבינים בשלל תחומים, אך, למקדמי אתרים, כמו בכל מקצוע, יש תחומים בהם הם טובים יותר מתחומים אחרים (לרוב, זה תחום שהם עסקו בו יותר זמן). ובעצם, את אותו השירות או לחלופין מספר השירותים, ניתן להציע לחברות שיווק וקידום ובכך להרוויח עוד כסף מהידע שלנו בתחום ה־SEO.

שיטה 4: קידום אורגני עבור לקוחות


זוהי השיטה מקובלת והנפוצה ביותר. עיקרון השיטה הוא להקים אתר רשמי ועסקי, אתר הקשור אלינו, ובעצם להתחיל להציע את שירותינו ללקוחות פוטנציאליים. ניתן לקדם את האתר שלנו בגוגל תחת ביטויים, כגון: קידום אתרים, קידום אתרים אורגני ועוד, ובכך, להביא יותר גולשים ולקוחות שייתכן שיתעניינו בשירותי הקידום האורגני שלנו. או לחליפין, להשיג לקוחות בדרכים אחרות, כמו: אתרי פרילנסר, פייסבוק ועוד.


שיטה 5: שיווק שותפים


שיווק שותפים (Affiliate marketing) היא בעצם ‘שותפות שיווקית' שחברות מציעות למשווקים להיכנס אליה, ולהתחיל לשמש כמתווכים. אנו, כמקדמי אתרים, בעצם משתמשים ביכולות הקידום האורגניות שלנו ומפיצים את השירות ו/או המוצר הספציפי שנבחר בתוך המערכת, וכך נוכל לייצר עוד הכנסה. חשוב לציין שהעבודה לא קלה בכלל, ואפילו נחשבת למורכבת יותר מיתר ערוצי השיווק המוכרים לכם. בשיווק שותפים הרווח מגיע במספר דרכים: פר קליק, פר ליד, פר חשיפה (פר = עבור כל). אתם בוחרים את המודעה אותה תרצו לשווק, בהתאם לשיקולכם ולרווח שאותה המודעה תוכל לתת לכם.

לסיכום – כפי שקראתם, לא תמיד חייבים לשבור את הראש עם לקוחות ישראלים, לעיתים, ניתן גם לייצר הכנסה כמקדם אתרים בדרכים אחרים ובצורה כשרה. חשוב לציין, חלק מן העבודות הללו עשויות להיות קשות יותר מקידום אתר של לקוח. עם זאת, יכול להיות שהשיטות האלו משתלמות לכם! אין בוס, אין לקוחות ישראלים “שיחפרו” לכם. בקצרה, יש המון יתרונות לדבר הזה. ובכלל, עד היום, מקדמים גדולים מיישמים את השיטות האלו. אנו תמיד רוצים לייצר עוד הכנסה, זה תמיד טוב, למרות שכבר יש לנו מקור הכנסה אמין (הלקוחות).

בהצלחה.

 

רוצה יותר כניסות לאתר?